עסקים

איך מקדמים פוליטיקאי בדיגיטל?

יחסי ציבור לפוליטיקאים וייעוץ פרסומי בפרט, זאת עבודה לחברות הפרסום הטובות ביותר.

בעזרת הכלים של טוויטר, פייסבוק וגוגל ניתן לצבור דעת קהל חיובית רחבה, ואפילו לשנות דעות פוליטיות של אנשים.

באפריל 2016 פרסם רוב מאייר את המאמר "כיצד פייסבוק יכולה להטות את בחירות 2016" ומאז היו המון ספקולציות על הבחירות שהיו בעבר, כולל הבחירות העתידיות.

למרות זאת, פייסבוק וגוגל אוסרות שימוש בתוכן פוליטי בצורה ממומנת.

איך בכל זאת מצליחים לעשות קידום בצורה אפקטיבית?

תוכנית שיווקית:

  1. מיהו הצופה האידיאלי שלך? (למשל: גיל, דמוגרפיה, זהות פוליטית)
  2. מה אתה רוצה שהצופה יקבל מהתוכן שלך? (למשל: ידע כללי, בידור, עדכונים על המצב הכללי)
  3. איזה ערך ייחודי אתה יכול להציע לקהל שלך? (למשל: מענה לבעיות היומיות, ידע בנושאים מיוחדים, קשרים עם פוליטיקאים)

דבר שני יש להבין אם אותו פוליטיקאי נמצא במודעות של האנשים או שצריך ליצור מודעות.

משפך שיווקי הבנוי בסדר הבא:

  1. מודעות
  2. עניין
  3. העדפה
  4. בחירה

חשוב להבין באיזה שלב הפוליטיקאי נמצא, וללכת לפי הסדר. זה נכון אגב לכל עסק חדש או קיים בשוק.

פורמט תוכן מומלצים:

  1. כיסוי של כל השבוע
  2. מאחורי הקלעים
  3. ראיונות
  4. שאלות ותשובות
  5. שיתופי פעולה
  6. שידורים חיים

סוגי תוכן מומלצים:

    • תוכן גיבור – סביב אירועים גדולים
    • תוכן עזרה – סביב נושאים כמו בעיות יומיות לתושבים
    • אותנטיות – להיות אתה, אנשים מזהים בקלות תכנים "מזוייפים"

    החוכמה בקידום פוליטיקאי היא בעיקר על ידי ייעוץ פרסומי, מיתוג, וניהול רשתות חברתיות.

    אך מאז שקם הקידום הלבן (האתי והחוקי) צמח הקידום השחור (בעזרת בוטים ופגיעה במתחרים),

    למרות זאת, אנו בפוש דיגיטל תמיד פעלנו ותמיד נפעל בצורה אתית וחוקית.

    גם לעסקים וגם לפוליטיקאים.

    דניאל סרוסי, מנכ"ל פוש דיגיטל אמר: "עם הניסיון שצברנו והכלים שרכשנו, למדנו דבר אחד,

    ככל שהקידום השחור משתפר, כך גם המערכות של פייסבוק וגוגל לזהות אותם.

    לכן עסקים שעובדים עם חברות קידום שחורות, במוקדם או במאוחר ייחסם חשבונם או אפילו ייקנסו בקנס כספי.

    אז אל תעשו קיצורי דרך, ותלכו בדרך הנכונה והבטוחה!"

הישארו מעודכנים

השאר תגובה

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share