כללי

תקלות שכיחות במזגן

טכנאי מזגנים מקצועי ידע לסייע לכם להתמודד עם כל תקלה על הצד הטוב ביותר על מנת שתוכלו להמשיך למזג את דירתכם במהירות המרבית. אך חשוב לדעת כי לא תמיד קיים צורך להזעיק טכנאי מזגנים מקצועי, ישנן לא מעט תקלות ושכיחות במיוחד עליהן גם אתם יכולים להתגבר בכוחות עצמכם ללא כל סיוע או ידע מקצועי בתחום. אנשים רבים נלחצים כאשר מזהים תקלה במזגן אשר מונעת ממנו להמשיך את הרצף הכמעט בלתי פוסק, אודות לאקלים הישראלי, של מיזוג אוויר תמידי. לכן הם ממהרים להזעיק את שירות טכנאי המזגנים המקצועי ללא ידיעה כי קיים סיכוי סביר שהם יוכלו להתגבר על התקלה בעצמם במהירות וביעילות. אז רגע לפני שגם אתם מזעיקים את טכנאי המזגנים שלכם, חשוב שתכירו כמה מהתקלות השכיחות ביותר עליהן תוכלו להתגבר לבדכם.

המזגן מתאמץ מאוד בעת פעולתו? כנראה ששכחתם לנקות את הפילטרים!

התקלה הראשונה היא חוסר הצלחה של המזגן לקרר/לחמם את חלל דירתכם במהירות וביעילות אליה התרגלתם. אנשים רבים מתקשרים לטכנאי המזגנים בטענה כי המזגן כבר לא מצליח למזג את החלל בצורה מספיק טובה. לטענתם, נראה כי הוא מאוד מתאמץ אך ללא הצלחה. תקלה זו שכיחה במיוחד ואף קרוב לוודאי פקדה אתכם יותר מפעם אחת בעבר. מקור התקלה על פי רוב נובע מחוסר תחזוקה שוטפת של המזגן. משתמשים רבים לא מודעים לעובדה שעליהם לתחזק את המזגן בגל כמה חודשי שימוש עד חצי שנה לכל היותר. תחזוקה זו אינה מצריכה זמן רב או מאמץ פיזי וכמובן שגם לא ידע מקצועי נרחב. מניעת פעולת התחזוקה תגרום למזגן שלכם להתאמץ רבות במהלך פעולתו ואף להיכשל בניסיונו להמשיך ולקרר/לחמם את החלל.

מנעו את התקלה הבאה

כל שתידרשו לעשות על מנת להתגבר על בעיה זו ולהשיב את יעילות המזגן זה לפתוח את מכסה הפלסטיק בחלקו הפנימי של המזגן ולהוציא את הפילטרים. הפילטרים מתמלאים אבק ולכלוך המונע את פעולתו התקינה של המזגן ומאלץ אותו לצרוך כמויות אנרגיה גבוהות במיוחד על מנת לקרר/לחמם את החדר. צריכת אנרגיה גבוהה תבוא לידי ביטוי בחשבון חשמל מנופח.

התמודדות עם חוסר סנכרון בין השלט למזגן

כמו כן לא אחת קורה שהמזגן לא מגיב ללחיצות על השלט, מה שגורם לרבים להזעיק מיד את טכנאי המזגנים. ברוב המקרים מדובר בסוללות שלט שאינן עובדות או בחוסר סנכרון בין השלט למזגן שניתן להשיב על ידי ניתוק המזגן מהחשמל והחזרתו מספר דקות לאחר מכן. כמובן שגם על תקלה זו תוכלו להתגבר לגמרי בעצמכם ללא כל סיוע מקצועי. אך במידה ואכן בתקלה הנובעת מגורם פנימי, אל לכם לנסות לטפל בה בכוחות עצמכם, אתם עלולים ליצור נזקים גדולים אף יותר משהיו טרם ניסיונכם. במקרים אלה חשוב להזעיק טכנאי מזגנים מקצועי ומוסמך אשר ידע להתמודד עם כל תקלה ביעילות רבה.

השאר תגובה

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share