אנשים רבים פותחים עסקים בתקווה שהכסף יגיע מהר ואז מבינים שזה יותר קשה ממה שהם חשבו.
כדיי להצליח לקדם את העסק שלכם בצורה אפקטיבית חשוב להיות בעלי כישורי תכנון טובים, גמישות, עבודה קשה והכי חשוב – למידה.
אל תמכרו את המוצר שלכם, מכרו את הפיתרון שלכם – לעסק שעדיין בצמיחה אין עדיין את המיתוג של בעלי עסקים גדולים. הלקוחות לא יחפשו אותכם ואת המוצרים שלכם, אבל הם כן יחפשו את הפתרונות שיעזרו להם להשיג את המטרות שלהם.
בצעו קצת מחקר שוק כדיי לבדוק מה הבעיה של הלקוחות שלכם ומה הפתרונות שאתם יכולים להציע להם.
תמחור נכון – אם אתם מוכרים מוצר פרימיום, הקפידו להציע הטבה בלעדית בתוספת למוצר הזה.
במידה והמוצר שלכם הוא בייסיק, נסו למצוא ייחודיות שיש רק לכם והשתמשו בה כדיי לסגור את הלקוח.
שירות לקוחות – בין אם האיש שירות עזר או לא עזר, עצם היותו תמיד נמצא בחנות תמיד עוזר במכירות. הקפידו לבחור אנשי שירות ידידותיים עם אנרגיה טובה.
תזמון פתיחת העסק – הדרך הטובה ביותר שלכם לדעת מתי לפתוח היא לדעת באילו שעות הלקוחות שלכם מחפשים את השירות שלכם. בחנו מהם שעות העומס ומה הם עונות העומס. בעומס העסיקו יותר עובדים ואנשי שירות ובתקופות הפחות עמוסות הפחיתו את מספר העובדים
הישארו מעודכנים עם הלקוח – בעידן של היום ללקוח חשוב למצוא אותכם בקלות. זה אומר למצוא את האתר שלכם, הכתובת ופרטי התקשרות.
הקפידו לספק ללקוח את כל הפרטים בקלות ובנוחות.
תנו ללקוח מבצע/הטבה – דרך טובה לשפר את המכירות היא על ידי נתינת מוצר בחינם או כמעט בחינם ללקוח. שובר לצורך העניין, עוזר גם לחזק את הקשר עם הלקוח וגם יכול לגרום לו לקנות פריטים אחרים נוספים בחנות בפעם הבאה שהוא בא.
השתמשו בפרסום רשתות החברתיות בצורה חכמה –
יותר מדיי מבצעים והנחות יגרמו לאנשים להפסיק לעקוב אחרייך ועלול ליצור פרסום שלילי.
יותר מדיי תכנים אינפורמטיביים לא ישפרו את המכירות.
לכן צריך לדעת לשלב בין שניהם.
שיטות נוספות לחזק את הפרסום ברשתות החברתיות היא על ידי בניית אישיות למותג.
שיטות כמו ליידע, לעזור, לבדר, לרגש יכולים לעזור מאוד בפרסום העסק שלכם.
התמקדו בלידים ולא במכירות– את כולנו לימדו שבשביל לסגור עסקאות חייבים להיות אנשי מכירות טובים. מכירות זה השלב שעוזר לשפר את יכולת ההמרה אבל לפני הכול, בחרו חברת פרסום שתספק להם אסטרטגיה שיווקית לטווח הקצר. בעתיד תוכלו לחשוב על הטווח הארוך וניהול לידים במערכת לניהול לקוחות.
טיפ אחרון – אם תתכננו את הזמן ואת העבודה בצורה נכונה תוכלו גם אתם להצליח לקדם את העסק שלכם, לא משנה מה התחום.
השאר תגובה