כלליעסקים

5 דורות של השקעה בנדלן | רינה צלליכין בעלים ריף נדלן 770 | ניר צלליכין מנכ"ל ריף נדלן 770

ניר צלליכין | רינה צלליכין

משפחת צלליכין היא אחת החברות הוותיקות והאמינות ביותר בתחום שיווק קרקעות.

כבר בסוף המאה ה-19 ,יהודה צלליכין מחלוצי העלייה הראשונה, חבר ביל"ו, עסק בגאולת נדלן.

מאז משפחתו, הכוללת את ניר צלליכין מנכ"ל ריף נדל"ן 770 ואמו רינה צלליכין בעלים של החברה ממשיכים בשיווק קרקעות הכוללים שיווק קרקעות ונדל"ן להשקעה.

ניר צלליכין מנכ"ל ריף נדל"ן 770 : "אנו משווקים אך ורק תוכניות שהעיריות עצמן מקדמות כיזמיות כך שמדובר על יתרון עבור הלקוחות שלנו"

רינה צלליכין בעלים של ריף נדל"ן 770 : "השקעת נדל"ן נבונה חייבת להתבסס על התאמה מדויקת לתקציב, כל זאת תוך קבלת מידע על ריבית שנתית משכנתא, וזאת משום שרבים אינם מודעים לכך כי סכום ההשקעה הראשוני איננו מלא, וזאת בשל הריביות אשר אותן יש לשלם במהלך השנה בהתאם לגובה המשכנתא"

למה כדאי להשקיע בנדל"ן?

מחירי הדירות בישראל ממשיכים לעלות והקושי לרכוש דירה רק גדל. בניגוד לאפיקי השקעות אחרים כמו מניות או ניירות ערך, השקעה בנדל"ן נחשבת לאחת ההשקעות הבטוחות.

יש לכם נכס – בניגוד למניות, בהשקעה בנדל"ן אתם נשארים עם נכס ביד בסופו של דבר. גם אם מחירי הנדל"ן ירדו באופן דרסטי זה עדיף מלהפסיד את כל ההשקעה כמו במניות לדוגמה.
רווח פוטנציאלי – אפשרות אחת היא לרכוש נכס, לבצע בו שיפוץ ואז למכור אותו במחיר גבוה יותר. והאפשרות השנייה היא להשכיר את הדירה לאדם חיצוני ולהחזיר את ההשקעה מהשכירות. הכול תלוי אם אתם רוצים השקעה לטווח הקצר או לטווח הארוך.
קצב גידול באוכלוסייה – מדינת ישראל היא מדינה שגם קולטת עליות, גם קצב הגידול של האוכלוסייה יחסית גבוה וגם משקיעים רבים מזהים את ההזדמנות להשקיע בה.
מה שגורם לעליית מחירי הדירות ולהזדמנות מעולה לקהל המשקיעים.

חברת ריף נדלן 770 מתמחה במציאת נכס שיניב לכם רווח על ההשקעה עם צוות מנוסה, אינטגרלי ומנוסה בתחום הנדל"ן ושיווק קרקעות עם מגוון רחב של פרוייקטים בארץ ובחו"ל.

פרוייקטים בארץ:
פרוייקטים בשדה דב
פרויקט חוף התכלת
תוכנית רובע הים חדרה
מתחם HIGH PARK בלב חדרה
פרוייקט רובע הנחל אשדוד
פרוייקטים בחו"ל:
נדל"ן בצפון פלורידה – ג'קסונוויל
נדלן מסחרי בארה"ב
למידע נוסף צרו קשר:

טלפון : *8477 / 03-5675000

פקס: 03-5675003

השאר תגובה

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share