Lifestyleכלליפנאי

איך למנוע סוכרת?

איך למנוע סוכרת

הפחתת צריכת הסוכר היא רעיון טוב מסיבות רבות ושונות. זה יעזור לשפר את הבריאות שלכם בכללותה, , זה יכול אפילו להגביר את הפוריות שלכם. יש לכך השפעות אחרות על הגוף כמו הפחתת רמות השומן ושיפור מצב הרוח. אז איך למנוע סוכרת? כל זאת בכתבה הבאה:

מהם היתרונות של הפחתת צריכת סוכר?

הרבה אנשים מודעים לכך שסוכר מזיק לבריאותם. אבל לא הרבה אנשים עושים שום דבר בנידון.

להלן כמה מהיתרונות של הפחתת צריכת הסוכר:

  • הפחתת צריכת הסוכר יכולה לסייע בירידה במשקל ובמניעת השמנה.
  • הפחתת צריכת הסוכר יכולה לסייע בהפחתת השמנת יתר, וזו אחת הסיבות לכך שכל כך חשוב לשמור על תזונה מאוזנת.
  • אנשים הסובלים מסוכרת או לחץ דם גבוה צריכים גם להפחית את צריכת הסוכר שלהם כי זה עלול לגרום לסיבוכים סוכרתיים או בעיות לחץ דם גבוה אצלם.
  • ישנם מחקרים רבים המראים מתאם בין כמות מופחתת של מזונות מתוקים לבין סיכון מופחת לסרטן ומחלות לב.

איך מורידים סוכרת?

באמצעות פעילות גופנית ניתן להוריד סוכרת . הפעילות הגופנית מסייעת לכניסת הסוכר לתאים והופכת אותו לאנרגיה. נוסף על כך, פעילות גופנית עשויה לדחות או למנוע הופעה של סוכרת מסוג 2 אצל אנשים המאובחנים עם טרום סוכרת.

איך מקבלים סוכרת?

כאשר הרמה של הסוכר בדם מעל סף מסוים 180 מיליגרם לדציליטר, היא גוברת על כושר הספיגה של הסוכר בכליות ולכן מופרש עודף של סוכר לשתן.

איך בודקים סוכרת?

בודקים סוכרת באמצעות בדיקת סוכר בצום. לפי ארגון הבריאות העולמי יש בדיקה לרמת הסוכר בשם לאחר שמונה שעות של צום במהלכם ניתן לשתות מים. כאשר התוצאה היא 126 יחידות מ"ג גלוקוז ומעלה בשתי בדיקות המבוצעות במועדים נפרדים.

איך בודקים אם יש סוכרת?

באמצעות בדיקת העמסת סוכר אפשר לבדוק האם יש סוכרת. כאשר רואים שמופיע ערך גבולי בבדיקת הדם בצום או שהערך תקין, אך עדיין יש חשש למחלה לאחר הופעת תסמינים שונים, יש לבצע בדיקת העמסת סוכר ללא צום מקדים ולאחר שתייה של מים מהולים בסוכר.

איך מורידים סוכר גבוה?

לשאלה איך מורדים את הסוכר, הרי חשוב לבצע את הפעולות הבאות:

אכילה של מספר ארוחות ביום: חשוב ביותר להקפיד ולאכול כמה ארוחות ביום במטרה לאזן את רמת הסוכר.

שילוב של חלבון בתפריט חשוב ביותר לשלב חלבון בתפריט. שילוב של כמות גדולה של חלבון עשויה לעכב את הספיגה של הגלוקוז ולגרום לעלייה איטית ברמת הסוכר.

הקפדה על שינה איכותית: נוסף על כך, חשוב ביותר להקפיד על שינה איכותית. חשוב ביותר להקפיד על שינת לילה ארוכה וטובה  ללא הפרעות.

שימוש במד סוכר לניטור הסוכר: יתרה מכך, עשו שימוש במד סוכר לניטור הסוכר. חשוב להכיר את הסימנים בגוף המצביעים על רמת סוכר גבוהה בדם באמצעות שימוש במד סוכר.

פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר של כללית.

השאר תגובה

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share