עסקים

ביצוע סקר באמצעות וואטסאפ

ביצוע סקר באמצעות וואטסאפ

וואטסאפ היא אפליקציה ליצירת הודעות מידיות ושיחות טלפון באמצעות חיבור אינטרנט. בנוסף לתכנון אירועים ושיחות פרטיות, ניתן להשתמש בוואטסאפ ככלי יעיל לביצוע סקרים והבאת משוב מהקהל הרחב. אנו נבחן את השלבים החיוניים לביצוע סקר באמצעות וואטסאפ.

 בחירת כלי סקר מתאים:

לפני שתתחילו ליצור את הסקר באמצעות וואטסאפ, עליכם לבחור בכלי סקר מתאים לצורך המבחן שלכם. ישנם מספר אפשרויות כמו Google Forms, SurveyMonkey או פלטפורמות אחרות המספקות שירותי יצירת סקרים בחינם ומותאמים לשימוש נייד.

ביצוע סקר באמצעות וואטסאפ:

אחרי שבחרת בכלי סקר המתאים לכם, התחילו ליצור את הסקר שלכם באמצעות האפליקציה. תוכלו ליצור שאלות שונות, לבחור בסוג התשובה המתאים (טקסט, בחירה מרובה, בחירה ממוקדת וכו') ולהתאים את העיצוב של הסקר לפי הצרכים המיוחדים שלכם.

שיתוף הסקר דרך וואטסאפ:

כאשר הסקר מוכן לשיתוף, תוכלו לשתף אותו דרך וואטסאפ. עשו שימוש בכפתור השיתוף המצוין באפליקציה כדי לשלוח את הקישור או את המודעה למקבלי הסקר שלכם. באפשרותכם לשלוח את הקישור ישירות לקבוצת וואטסאפ, לאנשי קשר אישיים או לשתף בצ'אט רחב יותר דרך הסטטוס שלכם.

ניהול ועקבות:

כשהסקר מתחיל להגיע עם תשובות, תוכלו לעקוב אחר התפשטות הסקר ולנהל את התשובות שנשלחות. הכלים שבכלי הסקר יספקו לכם נתונים סטטיסטיים, תשובות ממוקדות ואפשרויות להגברת המענה והתשובות מצד הקהל היעיל.

 ניתוח התוצאות:

לאחר שתסיימו לאסוף תשובות מספיקות, יהיה עליכם לנתח את התוצאות ולהבין את הנתונים שצברת. תוכלו להשתמש בכלי הניתוח של כלי הסקר או לייצא את הנתונים לתוכנה נוספת לניתוח נתונים מתקדמת.

וואטסאפ היא כלי יעיל ופשוט לביצוע סקרים והבאת משוב מהקהל הרחב. עליכם לבחור בכלי סקר מתאים, ליצור את הסקר, לשתף אותו דרך וואטסאפ, לנהל את התשובות ולנתח את התוצאות. בעזרת כלי הסקר המתאימים ובאמצעות האפליקציה, תוכלו לקבל מידע יקר ומועיל מהקהל שלכם.

יישום התוצאות:

לאחר שאתם מנתחים את התוצאות של הסקר בואטסאפ, יש לכם את היכולת ליישם את המידע המועיל שהתקבל. זה יכול לכלול יצירת תוכן מבוסס התוצאות לשימוש פנימי או חיצוני, שיפור תהליכי עבודה או שיפור המוצרים והשירותים שלכם על פי משוב הלקוחות.

הקפצת המשוב:

וואטסאפ מציעה גם אפשרויות לשאול שאלות נוספות או לבצע חוויות משוב נוספות בזמן אמת. ניתן לצרף קישורים לסקרים נוספים, להזמין לדיונים נוספים בקבוצות וואטסאפ או לאפשר למשתתפים לתת משוב מידי דרך הצ'אט האישי.

רכיב ייחודי – שאלות בוואטסאפ:

וואטסאפ מציעה גם אפשרות ייחודית לשאול שאלות באופן ישיר בממשק האפליקציה עצמה. ניתן ליצור קבוצת שאלות שמתעוררות אוטומטית בממשק הוואטסאפ של המשתמשים ולאפשר להם לתת משוב באופן מהיר ונוח. זהו רכיב מועיל להשגת משוב מהיר וקל מהקהל המטרה.

הקפצת גיוס:

בעזרת וואטסאפ, תוכלו להשתמש בסקרים כדי לגייס משתתפים חדשים ולהתקשר אליהם באופן מותאם אישית. תוכלו לשתף את הסקר דרך קבוצות עניין וואטסאפ, לפרסם אותו במדיות חברתיות או לשלוחו לאנשי קשר אישיים שיכולים לתרום לסקר שלכם ולהביא תשובות חדשות.

סיכום לביצוע סקר באמצעות וואטסאפ

וואטסאפ היא כלי יעיל ונגיש ליצירת וניהול סקרים. בעזרת האפליקציה וכלי הסקר המתאימים, ניתן ליצור סקרים מותאמים אישית, לשתף אותם בצורה נוחה, לנהל ולנתח את התוצאות, ולקבל משוב יקר מהקהל הרחב. זהו כלי מצוין לקידום המערך העסקי ולשיפור המוצרים והשירותים שלכם על ידי הבאת מידע יעיל ומותאם אישית.

השאר תגובה

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share